Djurish

Hey!

Här är min söta älskaling, Mimmi! Tycker jättemycket om henne för att hon är så snäll och mysig, hon har aldrig bitit mig eller någon annan, eller jo, nafsat lite kanske, men bara för att man har luktat kött isånnafall.
De som jobbar med sånahär djur säger att om man ska skaffa sin första hamster ska det vara en hane. Men det tycker jag är fel, för Mimmi är jättesöt och snäll, kanske lite osmart ibland, men det är ju bara gulligt! Så ni som vill köpa eran första hamster- väljj själva om ni vill ha hane eller hona, för båda är lika bra! Och det vet jag för jag har haft en hane som hette Fido, han var gyllene med en vit rand på magen- jättesöt!



Här är en bild på Sotarn och Koda! Koda är den mörka och Sotar'n den lurviga! De är "lånehundar", eller iallafall Sotar'n. Hon som har dessa har egentligen bara Sotar'n och Koda är hennes mammas, så nu har Koda åkt till hennes mamma, och jag vet inte när han kommer tillbaka- lite komplicerat.



Men jag brukar gå ut med Sotar'n, nästan varje dag! Han är jättesöt med sina små öron som guppar upp-och ner när jag skuttar omkring.



Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0