Bry


Just nu känner jag mig ensamast (stavning) i världen. Men jag vet ju att det finns alltid nån som har det värre. Sitter och lyssnar på Adele- someone like you. Kom precis från pappa och sitter nu här. Orkar inte med honom. Jag kan inte andas i hans lägenhet p.g.a. att han röker inomhus. Min lillasyster bryr sig inte, men det gör jag.

Vill inte känna att nån hatar mig. Vill känna att nån bryr sig. Men jag vill inte att nån får veta hur jag känner och mår. Vill känna nån som känner sig likadan. Nån som jag kan luta mig till och lita på. Just nu kan jag inte vara mig själv. Det går inte. Jag vet inte vad jag vill. Jag kan inte lita på en ända själ.

Vill sluta bry mig.

Vill flytta.

Vill byta skola.

Vill veta hur det känns att dö, men ändå överleva.

Vill börja om på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0