Again?

Har slutligen isett att min pappa är dum i huvudet. På riktigt. Cigaretter är tydligen viktigare än mig och Katarina. Jag klagar på att han röker och inte städar, men han tror hela tiden att det är mamma som har sagt vad jag ska säga till honom. Jag vill aldrig mer se honom. Jag har sagt så innan, men nu är det verkligen på allvar. Jag hatar honom, mamma hatar honom och såsmåning om, när Katarina har blivit äldre och fattar vad han håller på med- kommer hon också att hata honom. Han kommer bli ensam på grund av cigaretterna. De är tydligen viktigare än hans barn. Mamma vill gå till familjerådgivare, men pappa säger nej. Vi har slut på idéer. Pappa kommer sluta som ensam.

Jag hatar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0